Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

10/23/2012

Megérkezés a blogomba

Már nem bírtam visszatartani magam attól, hogy létesítsek egy saját oldalt. Elbűvölt a gasztroblogok ízes világa... Az utóbbi két éjszaka már megőrültem attól, hogy egyes receptek nem hagytak aludni. Eszembe jutott anyu bombajó csokitortája, ami szerinte olyan bonyolult, hogy csak jeles alkalmakra készíti el nekem. Az utóbbi jeles alkalom az érettségim lett volna, azóta eltelt tizenhárom év és én leszoktam arról, hogy anyut nyaggassam.
De tegnap éjjel a csokis merénylő rám vetette magát a sötétből és nem engedett. Órákig ficánkoltunk a kanapén, mígnem hajnalra magamra hagyott édes emlékével a számban. Már nem emlékszem, anyu kitől kapta a receptet, de meg kell szereznem...

Elég fura helyzet ez most, az elmúlt évek antiszociális éráját egy születő blog törte meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése